Mandy om sommaren och hösten

             
Falket IK har skickat iväg en mailintervju till Mandy om den gångna sommaren och den stundande hösten! Läs hennes tankar här nedan!

Hejsan! Vad tycker du om den gångna sommaren?

Hej! Sommaren var faktiskt så fantastiskt bra! Bäst var cupen, jobbet och att så många gamla "gäng" hängt med varann (Vi, Frida & co, Olov med vänner osv). Riktigt roliga kvällar på neregolvet på Station 8 även haha! Sämst var vädret förstås, även om jag vanligtvis alltid minns att det varit bra väder. Nu också, jag kommer bara ihåg sol =) Men några fler stranddagar hade inte varit fel. Jag hann som vanligt med mer än jag trott, bara kul att jobba och jag tycker inte att jag missat nåt. Wakeboard, spelkväll, fotboll, Umeå, innebandy, mor&far, Falket, stugan, vänner, inlines, besök från södern, läsa, sova för lite, Erik, sola, vigslar, fotbolls-EM, Station 8...grym sommar!
 
Vad tycker du om Falket IK Cup?
Rätt lag vann. Murbräckorna överraskade när de tog hem gruppen, Kalmar FF överraskade när de inte gick vidare. Vi var en fantastisk organisationsförening med Danne i spetsen (just i det här fallet kan vi säga Chefarn) och gjorde bra ifrån oss. Vädret skrällde mest av alla och det höjde hela cupen enormt! Grym uppslutning av publik, roliga matcher, bra folk och riktigt härlig stämning. Finns inget annat än en repris nästa år! Då blir det mat på banketten, det var det enda som saknades.
 
Hur var Arsle-säsongen?
Jag kan inte uttala mig här. Jag har varit med lika lite som vanligt men är glad ändå =)
 
Betyg på sommaren? (1 är lägsta betyg, 5 högsta.)
5, lätt! Motivering kan läsas mellan raderna i svaren ovan. Alla aktiviteter är inte alltid det viktigaste, men det har bara varit en så lyckad och lycklig sommar...
 
Tror Du att Du kommer att vara i Skellefteå nästa sommar?
I don't know. Det beror på, antingen i Skellefteå, Umeå eller nån annan stans, beroende på vart/om jag får jobb och beroende på om jag vill tillbaka till Alhem =)  Kommer i alla fall hem minst några veckor.
 
Vad händer nu i höst?
Jag är i Prince George i nordvästra Canada, jag pluggar ekonomi och outdoor recreation. Har lagt mitt eget schema och har lyckats bli ledig (alltså pluggdagar) tors-sön varje vecka. Blir förhoppningsvis mycket hiking & brädåkning, snön ska komma i mitten av oktober sägs det. Låter helt ok att bästa stället i närheten heter Powder King...
 
Något annat speciellt inplanerat?  
USA (New York till Florida) mellan 17dec och 15jan med Erik, nice! Sen hem till Norrland och Umeå och allt kul som väntar där. Då ses vi mina vänner!
 
Har du någon idé på något kul vi kan hitta på i jul?
Tyvärr är jag icke around. Om jag får en snilleblixt kommer ett tips.
 
Vad önskar du dig allra mest just nu?
 
Bra väder, mycket snö tidigt och en lyckad höst här i PG.
 
5 snabba: 
 
Family Guy eller Simpsons? Simpsons
Somna i sängen eller somna i TV-soffan? I sängen
Susanna Kallur eller Karolina Klüft? Kallur
Skellefteå FF eller Robertsfors FF? Skellefteå FF + CK
Studera eller jobba? Variera
 
Tack för att du tog dig tid! ha det gott!
Ha det fint allihopa!! Kram & hej!


Läs Mandys resedagbok genom att trycka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0