Det går bra nu för Ögren!

Chefarn fick tag på Ögren och tog pulsen på 2007 års bästa spelare i Falket IK. Läs den exklusiva intervjun här nedan.

Hej Ölgrävarn! Hur är läget så här strax före påsken?
 Allt är bara fint. Ser framemot en 5-dagars ledighet. Ska kanske försöka få oss en sväng till Oslo.

Kommer du eller någon av er att åka hem under denna högtid?
Inte vad jag vet. Tror nog vi blir här vi som är här. Hade hoppats på at vi som är här kanske skule kunna få oss nån myskväll med god mat och nå dricka.
 
Hörde att du fick en draught master av din betydligt bättre hälft i födeldedagspresent! Har du provat den?
Hehe. Jo det var en riktigt bra present. Har inte hunnit prova den ännu dock. Blir till helgen. Var tvungen att åka till Sverige för att inhandla 5-liters ölen som man måste ha.
 
Hur är det annars i Norge? Trivs du fortfarande på jobbet?
Trivs och trivs. Jag otrivs väl inte på jobbet. Går lite i vågor. Men annars så är livet här bara fint.
 
När kommer du hem för sommarn?
Beror lite på hur det går med boende. Iom att Stefan och Nils drar i slutet av april så måste jag och Carro hitta nått ställe. Planen är att stanna maj ut. Fick tyvärr nog kanske ett nej från Baz hyresvärd att få bo där i Maj. Ska fråga Björta som vi bor hos nu om vi kan få bo kvar med lite mindre hyra. Annars kommer jag hem slutet av april början av maj.
 
Har du något annat roligt inplanerat innan dess?
Just nu är det ganska lite inplanerat. Det är väl isf turen till Oslo som vi inte vet om den blir av än.
 
Utsedd till Årets Spelare förra säsongen. Vad har du gjort nu på försäsongen för att kunna behålla denna titel till hösten?
Jag tränar på family 4-5 ggr i veckan för att hålla formen.
 
Vad längtar du mest till i sommar? 
Det är så mycket så det orkar jag inte skriva. Men allt skoj vi i original ten sysslar med blir ofta succé.

Ha det gott så ses vi snart!
Detsamma! Puss puss
/Öggan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0