CK om livet i Umeå!

Falket IKs bad boy Fredrik CK Lindgren har det fullt upp på dagarna nuförtiden. Plugg, jobb och fotbollskarriär tar mycket tid. CK berättar om livet i Umeå.

Hej CK! Hur är läget?

Jo, bara bra tack!
 
Ni hade cup nyligen! Hur gick det där?

Det gick ganska bra. Vi släppte inte in ett enda mål på hela turneringen fram till det återstod två min av finalen då Piteå kvitterade på frispark. Sen förlorade vi på straffar. Jag spelade innermittfältare och det gick helt ok. Fast i finalen var jag rejält sliten och föll in i ett kroniskt "Daniel Andersson-tempo".  

Hur verkar din situation vara i Robban?

Det känns riktigt bra faktiskt och jag tror att jag kan ta en plats som innermittfältare, vilket jag trivs med.

Hur tror du det går för er i serien i sommar?
Svårt att säga men jag tror och hoppas på att vi ska tillhöra övre halvan. Att vi ska vara med och slåss i toppen blir nog tufft.
 
Ska du pendla till Robertsfors hela sommaren???
Jepp 


Hur går studierna?

Bara fint, men mina klasskamrater är riktiga muppar! Helt sjukt..
 
När planerar ni att åka hem till Skellefteå för sommarn?
I början på juni.
 
Vad pysslar du med när du inte lirar boll eller pluggar?
Tränar på att mota låga skott. Ibland får min brutta Liza lite tid också.

Vad tyckte du om Falketbladet?

Helt seriöst den bästa tidningen jag nånsin läst! Vet faktiskt inte om jag saknade nåt. Kanske en nakenkalender med Falketspelarna??
 
I sommar är det EM-slutspel! Vem tar hem mästerskapet?
Jag hoppas ju som vanligt på Sverige och Italien men...Spanien!


Hur går det för Sverige?

Hmm...svårt att säga. Kan gå vidare från gruppen men sen blir det stopp!
 
Hur mycket har du tänkt jobba i sommar?
Inte bestämt ännu.
 
Det står ju i Falketbladet, men vad längtar du allra mest till i sommar?

Typ arsle en solig julidag!
 
Ha det gott så ses vi snart!
Tack detsamma! /CK


Kommentarer
Postat av: Josh Holloway

I love guest books, keep up the good work!

2010-09-24 @ 07:24:48
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0