Baz vill se mer av sig själv!

Chefarn dundrade iväg en mailintervju till killen med 2007 års bästa inlägg och fick snabbt svaren tillbaka. Läs den exklusiva intervjun med Falket IKs Baz här nedan!

Hej Baz! Hur står det till med dig?

Hallå! Jodå, ska inte klaga. Tyngsta perioden är väl avklarad, vi går mot ljusare tider och en liten påskledighet så saker och ting börjar röra sig, så att säga.

Har våren kommit på allvar till Fredrikstad?
Man kan väl snarare säga att vintern aldrig varit här...inte haft snö på 3 månader iaf. Idag har vi väl 5-8 grader nånting å sol, dessutom satt Nygren hela dagen utan tröja igår (först vid 20-tiden drog han på sig en t-shirt), det om något är väl ett vårtecken. :)
 
FFK-febern då? Hur är det med den nu när Schaaban lämnat klubben för Stockholms stolthet Hammarby?
Nja, på jobbet är det mest snack om PL och CL för tillfället, blandat med lite hockey. Fortfarande ett tag kvar till säsongen börjar, febern lär väl stiga några grader när vi är lite närmare premiären.
 
Går det fortfarande bra på jobbet?
Bra och bra, ett jobb är ett jobb.

När kommer du hem för sommarn och hur länge stannar du i Skellefteå?

Siktar på att åka norrut den 27.e juni och stanna en vecka in i augusti eller liknande.
 
Vad är det du längtar till mest i sommar?
Ska försöka undvika att svara som alla andra...det jag längtar mest till i sommar är att njuta av livet!
 
Har du/ni något annat roligt inplanerat innan sommaren?
Nej, det enda arrangemang jag företar mig i sommar är att befinna mig i hemstaden!
 
Stadsfestens artister presenterades tidigare i veckan. Vad tycker du om startfältet?
Ska jag vara helt ärlig så är det precis som vanligt. :) Om inte nåt häpnadsväckande händer och stadsfesten börjar ta dit akter som på den gamla goda tiden under namnet Skellefteåfestivalen (Refused i parkeringshuset) så lär jag mest befinna mig i tälten.
 
Snacket går ju att du ska tillbaka till Fredrikstad i höst igen. Hur blir det sen?
Som det ser ut nu så stannar jag till december, sen flyttar jag hem grejerna till Sverige. Nån månad senare reser jag och Emelie till australien/nya zeeland/thailand i några månader. Alla som planerar att åka ut och resa borde bege sig till de länderna om ganska precis ett år! Då kan vi hooka up och surfa eller nåt annat härligt! :D Efter det får vi se. :)
 
Vad tyckte du om Falketbladet?
Falkbladet var såklart genialt. Nästa gång vill jag se mer av mig själv, alldeles för lite fokus riktades mot mig.
 
I sommar är det meningen att Falket IK Cup ska spelas. Tror du att det blir kul?
Jag tror inte, jag vet. Uppmanar dock alla att hjälpa Danne så det blir bra! Ragga lag osv. :)
 
"Bäst inlägg 2007 i Falket IK". Vad har du gjort i vinter för att behålla denna titel även i höst?
Precis som jag gjorde inför säsongen 2007. Åt dåligt, tränade dåligt, sov dåligt...kanske har glömt nån viktig detalj, men det löser sig. :)
 
Ha det gott så ses vi snart! Kram på dig!
Som jag skulle ha sagt till Nygren: "Hej daa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0