Karinen snart på väg hem!


Snart kommer Karinen hem för att fira julen i Skellefteå. Det blir inget långt besök, men under ett par dagar finns chansen att träffa honom. Falket IK tog pulsen på honom så här lagom till andra advent.

Hej Karinen!

Hej Danne!

Snart är det dags för hemfärd för att fira julen hemma! Hur känns det?
Som alltid när man ska hem, riktigt riktigt kul!

Vad hoppas du hinna med under juluppehållet?
Blir bara en kort sväng hem i år. Så det blir att hinna med mycket på kort tid. Men förutom att träffa er allihop, familjen och fira jul så skulle jag vilja hinna med att lira hockey och inomhusfotboll. Sen har jag biljetter till AIK-timrå på annandagen, ska bli grymt. Hoppas många av er vill med, in och köp ståplats om ni inte gjort det redan!

Du ska fira nyårsaftonen i Fredrikstad. Vad gör du om du får ett pris på Arslegalan som hålls i Skellefteå?

Tror inte det blir så mycket pris till mig, medioker säsong... Men skulle det bli ett pris så ska jag ställa upp på live webcam intervju/tacktal.

Hur har det gått med innebandyn? 
Innebandyn kommer i andra hand så för mig går det lite segt. Speciellt med poänggörandet. För laget så går det okej, vi vill upp i Elitserien men ligger 3a nu. 3 poäng efter. Vi får rycka upp oss efter jul om det ska bli serieseger.

Du blev ju norsk rikskändis när du dök upp i rutan på webb-TV. Har du fått något anbud från något filmbolag än? Kanske att medverka i någon TV-soffa i något morgonprogram?
Ha ha! Ärligt så såg jag inte ens att dom hade en kamera på den matchen. Så bra scoutat att du hittade den! Väntar fortfarande på anbuden, men varken jag eller min agent har hört nåt.

Exakt hur många kilon har du tänkt gå upp till nyårsafton? 3.6 kg Du har tänkt se AIK-Timrå på annandagen. Vad tror du om den matchen? 
Aik tar hem den matchen med 5-2. Dahlberg storspelar i mål och AIK:s målskyttar blir: Gabriell Karlsson, Dimitrakos, Forsell, Skrbek och Söderberg.

Hur följer du AIK från grannlandet?
Ibland blir det att se från canalplus eller myp2p.eu. Annars så är jag en flitig läsare av AIK bloggen på norran.

Chefspositionen då? Vad har du hunnit göra i höst? 
Oj det är en massa olika saker. Anställningar oh beställningar av allt möjligt är det som tagit mest tid. Sen står vi och försöker sälja medlemskap så vi får in lite kunder. Går lite segt men tror det kommer igång nu veckorna före jul.

Vad händer när 2009 tar sin början? 
Vi öppnar 3 januari så då blir det fullt upp framöver, Det känns ruggigt inspirerande!

Rykten gör gällande att du och Mariah ska flytta till Halden efter nyår. Vad har ni hittat för koja där? 
Ryktet är sant! Vi flyttar första januari. Har hitta oss en lägehenhet ganska nära Halden centrum. Lägenheten är rätt fin men huset den ligger i ser ut som ett ruckel. Men jag tror det blir bra där, maria ska lira fotboll i halden så då slipper vi pendla från Fredrikstad. Gästrummet står alltid tillgängligt för besök!

Hur blir det då med innebandyn?
Innebandyn ska jag lägga på is i januari, sen får vi se hur det blir med tid och motivation.

Hur tar ni er hem och när? 
20e så blir det bil hem med Baz!

Ni är hjärtligt välkomna hem!
Tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0