Hallå där Stiffy!



Chefarn har intervjuat klubbens ordförande Stiffy om livet i Fredrikstad och hur han upplevt den gångna sommaren!


Hejsan Stiffy! Hur står det till?

Jo, helt ok. Förutom att jag väntar på att få en saftig fortkörningsbot!!

Hur tyckte du sommaren var? 

Jag tyckte det var en härlig sommar. Jag jobbade kanske lite väl många kvällar! Höjdpunkten var Stockholms-trippen och operation "porrbäcken"! 

Hur tycker du att Arslesäsongen var?

Jag är nöjd med mig själv med tanke på att jag var skadad inledningsvis. Jag tycker Nygren var duktig. Sämst var nog CK, främst då pga dålig närvaro.
 
Hur trivs du Fredrikstad?

Trivs riktigt bra.

Du bor ju tillsammans med Nygren, Ögren och Carro. Vad tycker du om dina sambos?
 
Nygren är vithårig.

Vad är det du jobbar med?

Jobbar på Gressvik Marina, jag styr upp båtar. Trivs riktigt bra, framförallt vid fint väder!

Ryktet går att du börjat spela hockey i Stjernens B-lag, stämmer det?
 
Det stämmer! Det går rätt ok. Har bara spelat en halv match än, där jag inte presterade, men träningarna går bra. Skitkul å spela hockey igen! Nivån laggar väl ibland!
 
Vilken av Fredrikstads krogar går du helst till och varför?
 
Tiger Tiger. Bäst musik!

Vad saknar du mest hemifrån?

Fan ingenting den här årstiden.
 
Tack för din dyrbara tid! Ha det gott!
 
Du då?

Kommentarer
Postat av: Reneagathe

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-08-29 @ 10:23:49
URL: http://reneagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0