Chefarns möte med dr. Alban!

Alla fick igår ett SMS där Chefarn meddelade att han sett självaste dr. Alban på IKEA i kön till restaurangen där! Ett av de grymmaste ögonblicken i mitt liv (åtminstone topp 5)!  Dr. Alban måste vara en av Sveriges genom tiderna största musiker. Går under täckmantel som tandläkare, vilket också är grymt coolt! Efter att jag träffat Larionov kostade det pengar att röra mig, nu kostar det ännu mer! Minst en "hunka" ska jag ha för varje handslag.


Mobilfoto taget av Chefarn på IKEA.

Chefarn började hyperventilera och tugga fradga av glädje när han insåg att det var "tändläkarn" han stod framför och ville desperat få en bild på sig själv tillsammans med legenden, men denna gång sade Ida stopp för vansinnigheterna. Det fick bli en smygbild istället.

Här nedan kan ni kolla in en av alla klassiska musikvideos med dr. Alban! Se och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0