Nygren ser ljuset!

Chefarn skickade iväg en mailintervju till Nils Newdiggah Nygren. Läs den exklusiva intervjun här nedan!

Hej Newdiggah! Hur är läget?
 
Hej! Läget är bra! Jobbar på i Norge och börjar se ljuset. Bara 1,5 månad kvar till sista arbetsdagen nu. KANON!!

Hur trivs ni tillsammans i kollektivet?
Vi trivs bra! Men Norge har inte internet. Istället har de en kille som heter nåt i stil med "Jan-Inge", som jobbar som internet. Han har sitt kontor i Sverige, som då har ett riktigt internet, där han sitter och jobbar.
"Jan-Inge" är uppkopplad mot alla datorer i Norge och kan se vad de skriver in i adressfältet längst upp i Explorer eller Firefox. När han ser vad de skrivit, skriver han in samma sak i Sverige/på internet och ser var han hamnar. När han sett hur hemsidan, den norska "internetanvändaren" vill åt, ser ut så går han in i paint och ritar av den. Sen skriver han ut bilden och postar den till rätt adress och slutligen kommer brevbäraren med tejp å klistrar upp bilden på din dataskärm. Så om saker å ting verkar gå lite segt för oss så vet ni varför.

Vad pysslar du med när du inte jobbar?
För tillfället blir det mycket wow-spelande med Stefan, Baz, Valley och Jonas. Vi inväntar Stein, Danne och kanske CK då? Har jag glömt nån? Annars sover jag ibland också. På nätterna... oftast. Jag duschar å äter också.

Ni var iväg och hälsade på Karinen i Schweiz nyligen. Hade ni det bra?
vA TRO'RU SCHÄLV!? dET VAR JÄÄÄVULSKT CHEF!! Oj! Kom åt caps lock! Men det var jääävulskt chef iaf... Vi såg innebandy, umgicks med den där långa, härliga killen och framförallt så åkte vi nerför backar. Lååånga backar!! Bra backar! Långa å bra backar, typ som Zdeno Chara.

Ni ska ju snart iväg på en USA-resa. Hur ser planerna ut?
Vi åker rutten NY-LA-Miami med utresa den 3e maj tror jag. Det blir jag, Stefan å Chari som ska sova skavfötters, spela mas, sola, bada, festa och stinka svett tillsammans. RIKTIGT CHEF!!! (inget caps lock denna gång) Vi kommer dessutom hem lagom till sommaren den 3e juni typ. Arsle den 4e någon? Eller va? Den 3:e!!

Ni stannar i Skellefteå efter resan va?
Jag kan bara prata för mig själv, men nåt annat kan jag inte tänka mig. Tack för den ledande frågan. :P

Vad tyckte du om Falketbladet?
Makalöst blad!! Jag skulle vilja köpa arsle-bilder separat. Går det? Jag vill ha Benny/Bennet Eriksson på specialbild!! I nästa nummer skulle jag vilja ha bifogat "falket-gnuggisar". Alltså såna tatueringar man får i tuggummi-paket. CHEF!!

I sommar är det EM-slutspel! Vem tar hem mästerskapet?
Oj! Svårt... Jag gissar på Italien.

Hur går det för Sverige?
 Sverige går inte längre än semi-final!!!!! Då måste jag skada mig själv...:(

Hur mycket har du tänkt jobba i sommar?
Så lite som möjligt...

Det står ju i Falketbladet, men vad längtar du allra mest till i sommar?
Jag skrev en massa grejer i Falketbladet, men blev censurerad. Eller, jag tror egentligen att det inte fanns plats för allt. Du kan ju infoga min lista här. =)

Pass på det! De som är intresserade får kolla i Falketbladet igen! Ha det gott så ses vi snart!
Bad e flott på res vi klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0