Karinen kommer att sakna bergen!

Om bara ett par veckor styr Karinen kosan hem till Sverige igen! Falket IK passade på att ta en liten pratstund med fytornet från MB.

Hej Karinen! Hur är läget?

Alldeles strålande! Kom just hem från en dags off-pist åkning i nysnö.
 
Säsongen tog nyligen slut för dig. Hur gick det för laget?
 Vi klarade oss kvar i serien och kom på en 8:e plats av 10 lag. Var lite spännande sista matcherna men vi lyckades vinna mot värsta konkurrenterna med 9-1 hemma och slapp kvala på grund av bättre målskillnad.
Laget hade hoppats på topp 5 men vi var bedrövliga på bortaplan. Bara 2 vinster och båda kom mot jumbon som slutade på 0 poäng.
 
Är du nöjd med din egen säsong?
Näe, det gick sådär. Spelade helt okej när jag fick spela back men var ganska dålig som center. Just nu är jag bara nöjd att säsongen är över. Har varit ganska less på innebandy senaste 2 månaderna.
 
Hur många poäng har det blivit från din klubba?
4 poäng. Alla kom när jag spelade center. Som back är jag ofarlig framåt, har inte det hårdaste skottet i innebandyvärlden. Vilket du är fullt medveten om Danne=) Blir mycket grisande från min sida när jag spelar back.
 
Vad händer här framöver? När kommer du hem till Sverige?
Nu ska det jobbas och åkas skidor i 2 veckor innan jag åker hem den 21 Mars. Ska bli ruggigt skönt att komma hem!
 
Kommer du till Skellefteå då eller blir det Gävle och Maria?
Jag blir hemma under påsken så jag hoppas så många som möjligt av truppen befinner sig i Stan då! Sen blir det 5 veckor hos Maria i Gävle, och sen blir det 4 veckor i USA med Nyggan och Stiffy!

Hur kommer du att se tillbaka på tiden i Schweiz?
Jag kommer aldrig ångra att jag åkte hit. Innebandyn blev inte vad jag hade tänkt mig men nu har jag iaf provat på det. Sen kommer jag sakna bergen och skidåkningen. Kommer även att sakna närheten till Europa. Det är inte fel att bara kunna sätta sig i en bil och vara i Milano eller Munchen inom 3 timmar.
 
Vad tycker du om Falketbladet?

Toppbetyg! Man log eller skrattade sig förbi varje sida. Svårt att säga vad som var bäst, allt var bra! Jag gillar att enligt faktarutan om mig så har jag krympt 13 cm och tappat 16 kg=) har svårt att komma på nåt jag saknar, skulle kanske vara mer bilder in action på arsle-plan. Men då tar väl patronerna i skrivaren slut fortare än fortast.

I sommar är det EM-slutspel! Vem tar hem mästerskapet?
Frankrike är alltid starka men kanske Gris-Tyskland blir farliga också.

Hur går det för Sverige?
Skulle vara skitkul om dom tog sig vidare från gruppen. Sen blir det jobbigt!
 
Hur mycket har du tänkt jobba i sommar?
Lite=)  Måste nog jobba, hoppas att jag får 2-3 kvällar i veckan på Friskvårds. Då är jag aktuell för Arsle varenda dag!
 
Det står ju i Falketbladet, men vad längtar du allra mest till i sommar? 
När alla är hemma samtidigt, då är det aldrig tråkigt!
 
Välkommen hem sen när du nu kommer! Du saknas så in i Norden! (Shit Nygren! Såg du den!!?)
Tack! Vi ses till påsk alla som är hemma då!


Kommentarer
Postat av: Jakobmathea

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-22 @ 12:43:38
URL: http://jakobmathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0