Intervju (igen) med Jussi!

Hej Jussi! Hur är läget i Umeå?
Det är prima här i Umeå, förutom att det är förbannat kallt just nu!.. Har just laddat upp med kubbar och mjölk som jag tänkte ta och avnjuta till det senaste heroes avsnittet efter en hård dag i skolan.
 
 
Hör att skolan går bra för dig. Du tillhör visst toppskiktet i klassen och fightas med en annan snubbe om vem som har bäst tenta-resultat! Knäcker du honom?
Tyvärr så gjorde jag inte det! jag landade på 92 %ish och han på 97... så jag är en slagen man. Men han är singel.

I övrigt så går skolan väldigt bra hitills iaf. Vi håller för tillfället på med en massagekurs och en funktionsundersökningskurs där man får tilllämpa tidigare anatomikursens inlärda avsnitt.
Det är väldigt skönt eftersom det är väldigt mycket praktiskt att göra så man har sällan läxor. desto längre skoldagar dock! men det kan det vara värt.
Har till exempel lärt mig att bota spänningshuvudvärk och hur man gör rörelseanalyser och kollar stabiliteten i olika leder
 
Hör att du ska ha med dig din psykologstuderande "tant" till nyårsafton! Underbart! Hur känner hon inför det? Har du förberett henne på att hon INTE behöver jobba, trots att det förmodligen skulle behövas?
 
Du stavade nog fel på tönt tror jag :)
Hon är lite kluven för tillfället över alternativet på någon fest på havsbadet i piteå, men jag hoppas att gå ut i media med det här kommer att pressa henne till att stå upp för sitt favoritlag.
Hon tycker det ska bli väldigt roligt att få träffa er alla.
En av fördelarna med att vara spelarfru vet hon ju om, det är ju att man kan i princip skatta sig som ergonomiskt oberoende. Sitta på en filt på ip och bara slappa med en cola från uffe hedberg!
 
Julen närmar sig med stormsteg! Längtar du?
Jag längtar efter att träffa alla de sårade kamraterna igen, och det faktum att CK ansluter till Umeå efter jul. ska bli kul med en vapendragare i staden!
 
Vad har du tänkt hinna med under vistelsen hemma över jul?
Träffa alla, krama mormor och supa. Kanske jobba lite!
 
Falket IKs webshop öppnade portarna för inte så länge sedan. Har du hunnit shoppa något?
Nej jag har inte hunnit, men jag funderar på att köpa ett par trosor åt maria i julklapp... men säg inget.. Dessutom så har vi båda spekulerat i att handla senare, men det får nog bli en sak till sommaren! men som sagt... ingen vet vad tomten kommer med! det kan bli årets julklappar!
 
Stiffy släppte sitt MTV cribs för ett par veckor sedan! När får vi se Dirigentens crib?
Jag och min kamerakvinna håller på att jobba med statister för tillfället, hoppas kunna bjuda upp till dans inom en inte allt för snar framtid!
 
Du och Nygren spånade på att göra en Falket IK-kampvisa i somras. Hur har det gått med den?
Ja han valde ju o fara till norge den kufen....
 
4 snabba till Dirigenten:
Juldagen eller nyårsafton? Nyårsafton
Umeå eller Skellefteå? Falket
Julbord eller bakismat? Julbord
Hur uttalar du ordet yoghurt? [Jågart] eller [jågurt]? Yoggi! Nä, men "jågurt" så klart!
 
Tack ska du ha!
Men du då?

Kommentarer
Postat av: Pediawashig

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2008-01-02 @ 12:55:01
URL: http://pediawashig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0