Stiffy nöjd med sommaren!

       

Falket IK har nu fått svar av Stiffy på intervjun som skickades ut för typ en månad sedan! Här nere ser du hans svar.

Hejsan! Vad tycker du om den gångna sommaren?

Bäst var fan cupen alltså, glädje rakt igenom. Riktigt ball med festivalen å midsommar också! Dock alldeles för lite arsle!! 

Vad tycker du om Falket IK Cup?
Jag sa ju just det, glädje rakt igenom!! Det var grymt nice att vi gick vidare, tror vi presterade nästan max. Trist bara för Kalmar att de missade slutspel. Ändå impad av fotklanen! Jag tycker Steinvall å Mandy visade mest i vårat lag, stor eloge till Nisse också som spelade utan ledband i ena foten!! 

Hur var Arsle-säsongen?
Den var nog inte sämre, men kortare å mindre aktiv. Mycket var Nygrens skadas fel, då han är en eldsjäl som behövs för att det ska bli kul. Där tappade vi en viktig kugge, sedan har många varit lite för upptagna! Jag tycker Steinvall var duktig, Baz likaså!

Betyg på sommaren?
Jag ger den en 4, då räknar jag även USA trippen som en del av sommaren. Men det är alltid lika härligt att se alla igen!! 

Tror Du att Du kommer att vara i Skellefteå nästa sommar?  
Troligen slutar det väl så. Ska du det?? 

Vad händer nu i höst? 
Jag är i Umeå å briljerar med lite härliga människor, kul att så många kommit hit!
 
Något annat speciellt inplanerat? 
Ok
 
Har du någon idé på något kul vi kan hitta på i jul?
Inhomhuscup!? Fiskedamm? 

Vad önskar du dig allra mest just nu?
Blood Diamond DVD-box å ett par blå/grå shorts! 
 
5 snabba: 
Family Guy eller Simpsons? Family
Somna i sängen eller somna i TV-soffan? Sängen
Susanna Kallur eller Karolina Klüft? Kallur, Kallur, Kallur
Skellefteå FF eller Robertsfors FF? Där Fredde lirar
Studera eller jobba? Studera
 
Tack för att du tog dig tid! ha det gott!
Men du då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0