Baz besviken på Arslesäsongen!


Baz är den tredje som skickat in sina svar på den mailintervju som gått ut till samtliga spelare i truppen. Läs hans svar här nedan!

Hejsan! Vad tycker du om den gångna sommaren?

Tjaaa!
Den gångna sommaren var ok, inte en av de allra bästa men klart topp 23 iaf...
Bäst var såklart cupen, jag vet att alla svarar det men vad kan jag säga? Succé.
Sämst var utan tvekan vädret, som förstörde många potentiella arslekvällar! Skandal är det enda ord jag kan komma på som beskriver vädret.
Jag hann väl med det mesta, även om jag gärna kunnat stanna hemma längre...fick inte vara med på paintball!
Och Nygren fixade ingen kajaktur heller. :(
 
Vad tycker du om Falket IK Cup?
Succé. Rätt lag vann definitivt inte, vi borde ha stått som segrare...
Falket gjorde en grym cup tycker jag, alla presterade bra fotboll!
 
Hur var Arsle-säsongen?
Den var usel, dålig närvaro, dåligt väder och allmänt slapp inställning från många håll....måste nog kröna det här året till tidernas sämsta arslesäsong. :(
Bästa spelaren blir svår att utse i år, men pga Nygrens skada (min favorit till segern) så tror jag nog att Hebarn är det enda vettiga alternativet.
 
Betyg på sommaren?
Det får en 2.a...alldeles för kort hemmavistelse, dålig arslesäsong, uselt väder...ja, int fan var det mycket roligt! Hehe.
 
Tror Du att Du kommer att vara i Skellefteå nästa sommar?
Jadå, det kan jag garantera. Om jag inte fastnar i utlandet nånstans pga flygplatsstrejk eller liknande.
 
Vad händer nu i höst?
Jag jobbar som en galning i Fredrikstad...
 
Något annat speciellt inplanerat?
Det blir lite nöjen iaf, Norge - Holland i oktober samt endel hockeyresor med Karinen är högaktuella.
 
Har du någon idé på något kul vi kan hitta på i jul?
Vi kan kosa oss!
 
Vad önskar du dig allra mest just nu?
Att idioterna som äger LFC säljer illa kvickt! Den som köper kan vara fattig, jag bryr mig inte...bara det inte är en lögnare. Lying bastards, get out of our club!
 
5 snabba: 
 
Family Guy eller Simpsons? Vafan är Family Guy? Simpsons såklart.
Somna i sängen eller somna i TV-soffan? Sova?
Susanna Kallur eller Karolina Klüft? Gillar inte friidrott. Men om jag måste så blir det Kallur för att hon inte är Karolina "jag är jävligt skenhelig och tråkig" Kluft.
Skellefteå FF eller Robertsfors FF? Liverpool.
Studera eller jobba? När man studerar så betalar man pengar, när man jobbar så får man pengar. Svårt val? Jobba! ;D
 
Tack för att du tog dig tid! ha det gott!
Det blir 50 miljarder, du kan betala till min sekreterare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0